/Files/images/IMG_7324.jpgІнтерактивне навчання.

Керівник напрямку

Шевченко Надія Русланівна
Викладач - спеціаліст вищої категорії
Викладач хімії та біології
Голова методичної комісії викладачів спеціальних дисциплін

В сучасних умовах кожен педагогічний колектив, як невелика структурна одиниця загального освітнього процесу України шукає свої шляхи досягнення позитивного кінцевого результату на рівні державних вимог. Більшість дітей, які прийшли до нас на навчання були позбавлені творчого педагогічного впливу і втратили віру в себе. Повернути її та надати можливість кожному отримати освіту на рівні своїх природних здібностей вважаємо за своє пріоритетне завдання.

Педагог сьогодні, як «джерело» інформації, не в змозі передати весь обсяг навчального матеріалу. Його місія сьогодні – навчити учнів відшукувати інформацію із різних джерел та використовувати її у майбутній професійній діяльності.

Саме через це виникла необхідність застосувати інноваційні технології навчання. А як зробити навчальний процес особистісно-орієнтованим на учня, цікавим і захоплюючим для нього? Які форми обрати для цього? Як традиційні методики зорієнтувати на особистість вихованця ПТУ № 74 і до яких нетрадиційних методик вдатися?

Ми розпочали із зміни технік планування уроків. Розробили вертикальне планування( Бараннік О. В ), горизонтальне планування (Волобуєва О.О ), паралельне планування ( Шорохова О.А ).

Вертикальне планування

уроку є традиційною технікою, але із додержанням всіх вимог до сучасного уроку і структури обраного типу уроку. Основними перевагами даного методу планування є: простота і доступність, логічна структура етапів проектування навчальної діяльності , зручність для корегування плану.

Горизонтальне планування.

Ця методика планування уроку базується на принципі, який допомогає мати у своєму розпорядженні інформацію, подану протягом навчальних занять у лінійному форматі, працюючи зліва направо і згори вниз.

Технологія роботи:

· написати тему і мету уроку вгорі плану;

· в залежності від обраного типу уроку зміст уроку ділиться на логічні частини так, щоб всі вони були нав’язані і встановлюються їх черговість;

· визначаються вимоги до знань учнів: обов’язаний, необхідний, бажаний рівень;

· визначаються форми, прийоми і методи, які найбільше підходять для ефективного навчання на уроці і досягнення мети учнями з різним рівнем підготовки;

· записати форми і методи навчання вертикально під назвою етапів уроку, на яких вони будуть використовуватися

· зробити розрахунок часу по етапам і записати внизу плану.

Паралельне планування.

Згідно цієї техніки викладач планує не окремий урок, а тему в цілому, яка б за обсягом вона не була. Переваги такого планування -це економія часу та створення його резерву.

Технологія роботи.

Готується стільки чистих аркушів паперу, стільки уроків з даної теми. Оцінюється навчальний матеріал і розподіляється - що і на якому уроці буде вивчатися, тобто планується всі уроки одразу не послідовно, а паралельно.

Викладач діє за таким алгоритмом:

· підготовка « Базового листа контроля» ;

· планування реквізитів в кожній темі (наочність, книги, довір-книги, експерименти, ТЗН, навчальні комп’ютерні програми, презентації, проекти, кейсу, електронні посібники і довідники):

· організація активної участі учнів в навчальному процесі;

· організація проведення навчального матеріалу (№ уроку, форма);

· організація контролю знань учнів ( № уроку, етапи уроку, форма);

Під час планування теми викладач ставить дослідницькі завдання перед собою, наприклад, апробовувати якусь техніку чи передовий досвід.

Педагогічні працівники училища активно залучають інформаційні технології в навчальний та виробничий процес, використовуючи світові знання. Використання Internet у роботі з учнями можна у таких десяти пунктах:

1. Використання електронної пошти.

2. Пошук у мережі необхідної інформації.

3. Створення власних веб - сторінок.

4. Обмін тематично організованим досвідом та ідеями ( методичні розробки, галерея виробів, удосконалення технологій тощо).

5. Освітні FAQ (відповіді на типові заняття).

6. Взаємне консультування.

7. Організація конференцій, вебінарів у мережі.

8. Отримання ( «скачування») програм, публікації, книг.

9. Спільні проекти викладачів і учнів училища, інших навчальних закладів.

Досвід роботи показує, що мережа Internet може успішно використовувати у методі проектів.

До створення проекту в основному залучаються учні, які мають навички роботи з ПК, цифровою фото-відеотехнікою, або мобільними телефонами з функціями фото і відео. Не рідко до цієї роботи залучаємо друзів учнів, батьків, підприємства і установи району. Як наслідок, нашими вихованцями під керівництвом викладачів і майстрів в/н створено такі портфоліо навчальних проектів.

Кожним педагогічним працівником училища розроблено "Конструктор уроку" з усіх навчальних предметів. В яких викладачі внесли всі інтерактивні методики які використовують під час планування навчальної теми чи уроку. Це допомагає в підготовці до уроку, скорочує її час та забезпечує методичну наповненість. А головне веде до позитивного кінцевого результату - досягнення мети уроку.

Наприклад, "Конструктор уроку" фізики:

/Files/images/215.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 878

Коментарi

  • My Thesis

    2018-02-11 16:39:13

    best essay writing service essay writing services freelance writers [url=https://essaywritingservices.us.org]written biography[/url]...

  • Cash Advance

    2018-02-11 15:35:56

    payday lenders online loans bad credit payday loans in ct [url=https://webloan.us.com]online loan application[/url]...

  • Jamesweiff

    2018-02-11 08:33:39

    free sex chat sex chat free free erotic chat [url=https://freechatrooms.webcam]real sex cam[/url] essay corrector essay corrector buy an essay [url=https://illustrationessay.trade]writing a personal essay for college[/url] write a paper write a paper write my paper [url=https://writeapaper.stream]write my paper[/url] payday loans for bad credit online payday loans for bad credit bad credit [url=https://paydayloansforbadcredit.stream]payday loans for bad credit[/url] same day payday loans online online payday loans direct lenders payday advance loans [url=https://samedaypaydayloansonline...

  • Paper Writer

    2018-02-11 06:22:10

    research essay research paper buy research papers [url=https://researchessay.us.com]research paper[/url]...

  • Money Loan

    2018-02-11 05:26:40

    money lender money lenders money lenders [url=https://moneylenders.us.org]direct lender installment loans[/url]...

  • Payday

    2018-02-11 04:08:04

    money facts loan direct top personal loans [url=https://installmentloansonline.us.com]debt consolidation advice[/url]...

  • Buy Essay.Org

    2018-02-10 22:50:58

    argument essay writing an argumentative essay argument essay [url=https://argumentessay.us.com]argument essay[/url]...

  • Essay Writer Online

    2018-02-10 18:28:18

    essay writing writing college level essays writing the essay [url=https://essaywriting.us.com]writing my essay[/url]...

  • My Paper Writer

    2018-02-10 18:00:42

    writing a research paper research essay college essay ut [url=https://researchessay.us.com]writing a research paper[/url]...

  • Jamesweiff

    2018-02-10 14:09:37

    payday loans for bad credit advance payday loans online payday loans for bad credit [url=https://paydayloansforbadcredit.stream]payday bad credit loan[/url] camsluts free sex webcam free webcam sex [url=https://freewebcamsex.stream]free porn web cam[/url] adult cam sites adult cam sites adult cam sites [url=https://adultcamsites.trade]adult webcams[/url] college essay idea write my essay college essay writer [url=https://collegeessaywriter.bid]college essay writer[/url]...