Інтерактивне навчання.

/Files/images/22.jpg

Керівник напрямку

Шевченко Надія Русланівна
Викладач - спеціаліст вищої категорії
Викладач хімії та біології
Голова методичної комісії викладачів спеціальних дисциплін

В сучасних умовах кожен педагогічний колектив, як невелика структурна одиниця загального освітнього процесу України шукає свої шляхи досягнення позитивного кінцевого результату на рівні державних вимог. Більшість дітей, які прийшли до нас на навчання були позбавлені творчого педагогічного впливу і втратили віру в себе. Повернути її та надати можливість кожному отримати освіту на рівні своїх природних здібностей вважаємо за своє пріоритетне завдання.

Педагог сьогодні, як «джерело» інформації, не в змозі передати весь обсяг навчального матеріалу. Його місія сьогодні – навчити учнів відшукувати інформацію із різних джерел та використовувати її у майбутній професійній діяльності.

Саме через це виникла необхідність застосувати інноваційні технології навчання. А як зробити навчальний процес особистісно-орієнтованим на учня, цікавим і захоплюючим для нього? Які форми обрати для цього? Як традиційні методики зорієнтувати на особистість вихованця ПТУ № 74 і до яких нетрадиційних методик вдатися?

Ми розпочали із зміни технік планування уроків. Розробили вертикальне планування( Бараннік О. В ), горизонтальне планування (Волобуєва О.О ), паралельне планування ( Шорохова О.А ).

Вертикальне планування

уроку є традиційною технікою, але із додержанням всіх вимог до сучасного уроку і структури обраного типу уроку. Основними перевагами даного методу планування є: простота і доступність, логічна структура етапів проектування навчальної діяльності , зручність для корегування плану.

Горизонтальне планування.

Ця методика планування уроку базується на принципі, який допомогає мати у своєму розпорядженні інформацію, подану протягом навчальних занять у лінійному форматі, працюючи зліва направо і згори вниз.

Технологія роботи:

· написати тему і мету уроку вгорі плану;

· в залежності від обраного типу уроку зміст уроку ділиться на логічні частини так, щоб всі вони були нав’язані і встановлюються їх черговість;

· визначаються вимоги до знань учнів: обов’язаний, необхідний, бажаний рівень;

· визначаються форми, прийоми і методи, які найбільше підходять для ефективного навчання на уроці і досягнення мети учнями з різним рівнем підготовки;

· записати форми і методи навчання вертикально під назвою етапів уроку, на яких вони будуть використовуватися

· зробити розрахунок часу по етапам і записати внизу плану.

Паралельне планування.

Згідно цієї техніки викладач планує не окремий урок, а тему в цілому, яка б за обсягом вона не була. Переваги такого планування -це економія часу та створення його резерву.

Технологія роботи.

Готується стільки чистих аркушів паперу, стільки уроків з даної теми. Оцінюється навчальний матеріал і розподіляється - що і на якому уроці буде вивчатися, тобто планується всі уроки одразу не послідовно, а паралельно.

Викладач діє за таким алгоритмом:

· підготовка « Базового листа контроля» ;

· планування реквізитів в кожній темі (наочність, книги, довір-книги, експерименти, ТЗН, навчальні комп’ютерні програми, презентації, проекти, кейсу, електронні посібники і довідники):

· організація активної участі учнів в навчальному процесі;

· організація проведення навчального матеріалу (№ уроку, форма);

· організація контролю знань учнів ( № уроку, етапи уроку, форма);

Під час планування теми викладач ставить дослідницькі завдання перед собою, наприклад, апробовувати якусь техніку чи передовий досвід.

Педагогічні працівники училища активно залучають інформаційні технології в навчальний та виробничий процес, використовуючи світові знання. Використання Internet у роботі з учнями можна у таких десяти пунктах:

1. Використання електронної пошти.

2. Пошук у мережі необхідної інформації.

3. Створення власних веб - сторінок.

4. Обмін тематично організованим досвідом та ідеями ( методичні розробки, галерея виробів, удосконалення технологій тощо).

5. Освітні FAQ (відповіді на типові заняття).

6. Взаємне консультування.

7. Організація конференцій, вебінарів у мережі.

8. Отримання ( «скачування») програм, публікації, книг.

9. Спільні проекти викладачів і учнів училища, інших навчальних закладів.

Досвід роботи показує, що мережа Internet може успішно використовувати у методі проектів.

До створення проекту в основному залучаються учні, які мають навички роботи з ПК, цифровою фото-відеотехнікою, або мобільними телефонами з функціями фото і відео. Не рідко до цієї роботи залучаємо друзів учнів, батьків, підприємства і установи району. Як наслідок, нашими вихованцями під керівництвом викладачів і майстрів в/н створено такі портфоліо навчальних проектів.

Кожним педагогічним працівником училища розроблено "Конструктор уроку" з усіх навчальних предметів. В яких викладачі внесли всі інтерактивні методики які використовують під час планування навчальної теми чи уроку. Це допомагає в підготовці до уроку, скорочує її час та забезпечує методичну наповненість. А головне веде до позитивного кінцевого результату - досягнення мети уроку.

Наприклад, "Конструктор уроку" фізики:

/Files/images/215.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 2727

Коментарi

  • Online Loans

    2017-12-19 19:56:33

    loan loan cash loans [url=https://loan.us.org]loan[/url]...

  • Loans For Bad Credit

    2017-12-19 16:25:41

    payday advance online advance payday loans cash advance lenders [url=https://cashadvance.us.org]cash loans[/url]...

  • Payday Express

    2017-12-19 11:49:40

    payday cash advances loan cash cash advance [url=https://cashadvance.us.org]payday advance loans[/url]...

  • Pay Day Loans

    2017-12-19 00:20:14

    speedycash speedy cash loan [url=https://loan.us.org]online payday loans direct lenders[/url]...

  • Jamesweiff

    2017-12-18 21:25:49

    buy papers common application essay prompts common application essay prompts [url=https://commonapplicationessayprompts.science]homework help service[/url] research writing research writing research writing [url=https://researchwriting.stream]research papers[/url] direct payday lenders payday lenders direct payday loan direct lenders [url=https://paydaylendersdirect.webcam]payday lenders direct[/url] online essay research report online essay [url=https://researchessay.bid]research essay[/url] cash loan advance payday express payday loans online [url=https://easyonlinepaydayloans...

  • Easy Payday Loan

    2017-12-18 19:41:53

    loan cash payday loans direct lenders cash advance [url=https://cashadvance.us.org]cash advance loan[/url]...

  • Jamesweiff

    2017-12-18 19:12:32

    essay writing service uk mba essay writing services essays writing services [url=https://essaywritingservices.us.com]view website[/url]...

  • Jamesweiff

    2017-12-18 13:46:18

    buy an essay buy essays buy essay without plagiarism [url=https://buyessays.us.com]buy an essay paper[/url]...

  • Direct Lender Loans

    2017-12-18 09:09:57

    payday advance cash payday loan direct lenders for bad credit [url=https://payday.us.com]bad credit[/url]...

  • Define Assignments

    2017-12-18 06:58:28

    buy essays college essays college essays [url=https://collegeessays.us.com]college essay prompts[/url]...