Керівник напрямку
В сучасних умовах кожен педагогічний колектив, як невелика структурна одиниця загального освітнього процесу України шукає свої шляхи досягнення позитивного кінцевого результату на рівні державних вимог. Більшість дітей, які прийшли до нас на навчання були позбавлені творчого педагогічного впливу і втратили віру в себе. Повернути її та надати можливість кожному отримати освіту на рівні своїх природних здібностей вважаємо за своє пріоритетне завдання.
Педагог сьогодні, як «джерело» інформації, не в змозі передати весь обсяг навчального матеріалу. Його місія сьогодні – навчити учнів відшукувати інформацію із різних джерел та використовувати її у майбутній професійній діяльності.
Саме через це виникла необхідність застосувати інноваційні технології навчання. А як зробити навчальний процес особистісно-орієнтованим на учня, цікавим і захоплюючим для нього? Які форми обрати для цього? Як традиційні методики зорієнтувати на особистість вихованця ПТУ № 74 і до яких нетрадиційних методик вдатися?
Ми розпочали із зміни технік планування уроків. Розробили вертикальне планування( Бараннік О. В ), горизонтальне планування (Волобуєва О.О ), паралельне планування ( Шорохова О.А ).
уроку є традиційною технікою, але із додержанням всіх вимог до сучасного уроку і структури обраного типу уроку. Основними перевагами даного методу планування є: простота і доступність, логічна структура етапів проектування навчальної діяльності , зручність для корегування плану.
Ця методика планування уроку базується на принципі, який допомогає мати у своєму розпорядженні інформацію, подану протягом навчальних занять у лінійному форматі, працюючи зліва направо і згори вниз.
· написати тему і мету уроку вгорі плану;
· в залежності від обраного типу уроку зміст уроку ділиться на логічні частини так, щоб всі вони були нав’язані і встановлюються їх черговість;
· визначаються вимоги до знань учнів: обов’язаний, необхідний, бажаний рівень;
· визначаються форми, прийоми і методи, які найбільше підходять для ефективного навчання на уроці і досягнення мети учнями з різним рівнем підготовки;
· записати форми і методи навчання вертикально під назвою етапів уроку, на яких вони будуть використовуватися
· зробити розрахунок часу по етапам і записати внизу плану.
Згідно цієї техніки викладач планує не окремий урок, а тему в цілому, яка б за обсягом вона не була. Переваги такого планування -це економія часу та створення його резерву.
Готується стільки чистих аркушів паперу, стільки уроків з даної теми. Оцінюється навчальний матеріал і розподіляється - що і на якому уроці буде вивчатися, тобто планується всі уроки одразу не послідовно, а паралельно.
· підготовка « Базового листа контроля» ;
· планування реквізитів в кожній темі (наочність, книги, довір-книги, експерименти, ТЗН, навчальні комп’ютерні програми, презентації, проекти, кейсу, електронні посібники і довідники):
· організація активної участі учнів в навчальному процесі;
· організація проведення навчального матеріалу (№ уроку, форма);
· організація контролю знань учнів ( № уроку, етапи уроку, форма);
Під час планування теми викладач ставить дослідницькі завдання перед собою, наприклад, апробовувати якусь техніку чи передовий досвід.
1. Використання електронної пошти.
2. Пошук у мережі необхідної інформації.
3. Створення власних веб - сторінок.
4. Обмін тематично організованим досвідом та ідеями ( методичні розробки, галерея виробів, удосконалення технологій тощо).
5. Освітні FAQ (відповіді на типові заняття).
6. Взаємне консультування.
7. Організація конференцій, вебінарів у мережі.
8. Отримання ( «скачування») програм, публікації, книг.
9. Спільні проекти викладачів і учнів училища, інших навчальних закладів.
Досвід роботи показує, що мережа Internet може успішно використовувати у методі проектів.
До створення проекту в основному залучаються учні, які мають навички роботи з ПК, цифровою фото-відеотехнікою, або мобільними телефонами з функціями фото і відео. Не рідко до цієї роботи залучаємо друзів учнів, батьків, підприємства і установи району. Як наслідок, нашими вихованцями під керівництвом викладачів і майстрів в/н створено такі портфоліо навчальних проектів.
Кожним педагогічним працівником училища розроблено "Конструктор уроку" з усіх навчальних предметів. В яких викладачі внесли всі інтерактивні методики які використовують під час планування навчальної теми чи уроку. Це допомагає в підготовці до уроку, скорочує її час та забезпечує методичну наповненість. А головне веде до позитивного кінцевого результату - досягнення мети уроку.
Johnweiff
2017-09-19 19:28:18[url=https://paydayloans.us.org/]payday loans online no credit check[/url]...
Johnweiff
2017-09-19 02:49:41[url=https://paydayloans.us.org/]payday loans online[/url]...
MikeNof
2017-09-14 22:00:28[url=https://essayonline.us.com/]writing online[/url] [url=https://writemyessay.us.com/]write my essay online[/url]...
MikeNof
2017-09-13 01:52:15[url=https://essaywritingservices.us.com/]site here[/url] [url=https://bestpaydayloansonline.us.com/]online payday loans[/url]...
MikeNof
2017-09-11 05:27:35[url=https://loansforbadcredit.us.com/]paydayloan[/url]...
MichaelFam
2017-09-04 07:24:19wh0cd2084877 [url=http://buycelexa.shop/]celexa[/url] [url=http://trazodone.tools/]trazodone[/url]...
Charlesshusy
2017-09-04 03:30:42wh0cd1644047 [url=http://buy-vpxl.reisen/]vpxl[/url]...
MikeNof
2017-09-04 02:15:04[url=https://loansforbadcredit.us.com/]payday bad credit loan[/url] [url=https://essayonline.us.com/]write my essay online[/url]...
MichaelFam
2017-09-04 01:52:59wh0cd1864464 [url=http://propecia365.us.com/]purchase propecia no prescription[/url]...
Charlesshusy
2017-09-04 01:14:19wh0cd1644047 [url=http://lasix.live/]buy lasix online canada[/url] [url=http://buy-kamagra.store/]kamagra[/url] [url=http://buyretina.shop/]retin-a[/url]...