Кейс-технології в навчальному процесі.

/Files/images/32.jpg

Волобуєва Олена Олексіївна
Викладач - спеціаліст вищої категорії
Викладач блоку суспільних дисциплін

У 2005 році Європейська Комісія започаткувала проект з підвищення ефективності управління професійно – технічною освітою на регіональному рівні в Україні.

Професійно – технічне училище № 74 прийняло участь в роботі в рамках програми ТАСІS «Удосконалення управління регіональною системою професійно – технічної освіти в Україні», компонент 4 «Удосконалення освітніх послуг у секторі сільського господарства» як одне із пілотних училищ Дніпропетровської області в 2007 році.

/Files/images/intent.jpgРезультатом роботи в проекті став посібник.

Вдалим для запозичення в ході роботи був визначений метод кейсів.

Професійно – технічне училище № 74

Представляє навчальні кейси

/Files/images/1.jpg

SWOT аналіз використання кейс – метода в практиці навчально – виховного процесу ПТНЗ сільськогосподарського профілю

S (Strengths) Переваги

· розвиток практичних навичок учнів необхідних в їх майбутньої діяльності

· використання абстрактних знань, отриманих в класі, для вирішення реальних виробничих проблем

· розвиток навичок аналізу та синтезу

· навчання стратегії використання різної інформації для прийняття управлінського рішення

· розвиток комунікативних навичок (письмових та усних), конче необхідних для успішної кар’єри та власної конкурентоздатності

· спонукання до евристичного мислення

· доведення кожного учня до максимуму його природних можливостей

W (Weaknesses) Недоліки

· можливість лише епізодично використовувати методику в навчальному процесі

· обмеження креативності учнів та слухачів ПТНЗ

· великий обсяг підготовки у порівнянні з традиційною методикою та невідповідність цієї роботи та заробітної платні педагогічного працівника

· складність добору креативних груп з огляду на психологічні особливості та рівні підготовки особистості

O (Opportunities) Можливості

· можливості зближення теорії і практики в галузі підготовки робітників для сільськогосподарського сектору

· можливість створення позитивної мотивації слухачів, перетворення їх з учнів в творців

· можливість перетворити навчання в гру (ділову гру) й захопити нею молодіжну аудиторію, підвисити інтерес до навчальної праці

· можливість розвивати відповідальність за наслідки власної праці

· можливість самореалізації та самодостатності особистості

· можливість розширення між предметних зв’язків

T (Threats) Загрози

· розподіл навчальної групи на підгрупи різного креативного рівня, і як наслідок, ускладнення психологічного клімату учнівського колективу

· відсутність у вихованців ПТНЗ (через низький рівень шкільної підготовки) належного рівня загальних знань, креативності, загально-навчальних вмінь та навичок (аналізу, синтезу, усного мовлення тощо)

· недостатній рівень умінь і можливості вербального відтворення думки у вихованців ПТНЗ

· значна розбіжність між формальним і неформальним лідерством в навчальних групах

· загроза невірного розподілу ролей в діловій грі і як наслідок недосягнення дидактичної мети

Кiлькiсть переглядiв: 18183

Коментарi

  • MichaelDub

    2017-05-07 22:40:01

    22...

  • agrohimgbi

    2017-05-07 19:50:40

    Привет господа! Минеральные удобрения– вещества, имеющие неорганическую природу происхождения. Они традиционно используются в сельском хозяйстве, так как являются более доступными, чем органические, дают быстрый положительный эффект, и имеют широкий спектр действия. Также их гораздо удобнее и дешевле транспортировать. 1)[url=http://agro-himiya.by]аммиачная селитра купить в минске [/url] - Минеральные удобрения купить в Минске можно самовывозом в течении 20 минут, либо c оперативной доставкой.Покупая у нас, вы можете заказать товар, как оптом, так и в розницу...

  • Bennyfam

    2017-05-07 18:43:47

    wh0cd159089 [url=http://revia10.top/]revia[/url] [url=http://ventolin3.us/]no prescription ventolin[/url] [url=http://wellbutrin-3.top/]wellbutrin[/url]...

  • Bennyfam

    2017-05-07 17:14:24

    wh0cd104729 [url=http://elimite.zone/]elimite[/url] [url=http://propranolol.systems/]propranolol[/url] [url=http://amoxil.fyi/]buy amoxil[/url]...

  • Alfredsob

    2017-05-07 15:10:14

    wh0cd375415 [url=http://metformin2016.us.com/]Cheap Metformin[/url]...

  • KennethHop

    2017-05-07 15:08:00

    wh0cd429775 [url=http://levaquin.live/]levaquin[/url] [url=http://phenergan.cool/]phenergan online[/url] [url=http://avodart.coffee/]generic dutasteride[/url]...

  • Bennyfam

    2017-05-07 12:21:11

    wh0cd518091 [url=http://retinanorx.us.com/]Retin-A[/url]...

  • Alfredsob

    2017-05-07 10:21:18

    wh0cd157973 [url=http://buycolchicine250.top/]buy colchicine 0.6mg[/url] [url=http://atenolol2017.top/]buy atenolol online[/url] [url=http://buyatarax2012.gdn/]atarax for ic[/url] [url=http://buyerythromycin247.top/]erythromycin phosphate[/url] [url=http://buystrattera-365.gdn/]atomoxetine strattera[/url] [url=http://toradol0.us/]toradol[/url]...

  • KennethHop

    2017-05-07 09:46:00

    wh0cd212333 [url=http://buystrattera4.top/]strattera[/url] [url=http://buyindocin500.us/]indocin[/url] [url=http://buyfluoxetine2017.top/]fluoxetine 20mg[/url] [url=http://buyadvair20.top/]advair diskus 250[/url] [url=http://buyeurax9.top/]eurax[/url] [url=http://buyadvair0.gdn/]advair[/url]...

  • MichaelFam

    2017-05-07 08:27:08

    wh0cd138001 [url=http://furosemide2017.top/]furosemide[/url] [url=http://buyfurosemide2015.top/]furosemide 12.5 mg[/url] [url=http://celebrex247.gdn/]celebrex[/url] [url=http://stromectol10.gdn/]ivermectin for sale[/url] [url=http://buyallopurinol2015.top/]allopurinol[/url] [url=http://lasix2015.top/]lasix tablet[/url] [url=http://amoxicillin2017.us/]amoxicillin[/url]...