Здобутки методичної служби училища та групи творчих педагогів в рамках проекту TACIS щодо удосконалення освітніх послуг у секторі сільського господарства знайшли однодумціву науковій сфері.
Так у 2009 році спільно з інститутом ПТО Національної академії педагогічних наук України ПТУ № 74 розпочало дослідно – експериментальну роботу у форміекспериментального майданчика з теми «Використання кейс-технології, при викладанні спецдисциплін в ПТНЗ аграрного профілю, завданням якого є розробка і експериментальна перевірка дидактичних комплексів по використанню кейс-технологій, розробка методичних рекомендацій до використання кейс-технологій, проведення практичних семінарів, тренінгів та індивідуальних консультацій.
Учасниками експерименту є:
· наукові працівники лабораторій методик інституту ПТО НАПН України на чолі з керівником – Слатвінською Оленою Анатоліївною ,старшим науковим співробітником (керівник проекту)
· голови методичних комісій, викладачі спецдисциплін, майстри виробничого навчання, учні ПТУ № 74.
Експериментальна діяльність розрахована на 3 роки (2009 – 2012рр.) в три етапи:
Перший етап – Констатувальний (01.02.2009 – 31.12.2009р.)
Другий етап - Формувальний (01.01.2010 – 31.12.2011р.)
Третій етап – Узагальнювальний (01.01.2012 – 31.12.2012р.)
Для проведення експерименту було обрано 2 паралельних групи, які здобувають професію «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, слюсар-ремонтник, водій автомобіля». Навчальний процес в одній з двох паралельних груп (127 – ТМ – 09) було організовано з використанням кейс-методу.
Проведене анкетування учнів щодо актуальності та мотивації діяльності в рамках науково – експериментального дослідження дало такі результати:
· 91% учнів вважають, що кейс-технології допоможуть їм вирішувати будь-які проблеми у подальшій професійній діяльності;
· 80% учнів мають бажання вчитися в групі, де викладають учбові дисципліни на основі кейс-методу;
· 83% учнів задоволені результати свого навчання з предметів, де використовується кейс-метод;
· 72% педагогів вважають, що в опануванні спеціальності допомагають спецдисципліни, де використовують кейс-метод.
На сьогоднішній день творчою групою педагогів, які являються учасниками експерименту, створено ряд дидактичних комплексів із застосуванням кейс-методу з предметів «Агротехнологія», «Трактори», «Сільськогосподарські машини», «Правила дорожнього руху». Всі вони успішно проходять апробацію з позитивним кінцевим результатом, який дає впевненість у покращенні якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників.
Паралельно з цим, за результатами роботи розробляються методичні рекомендації щодо застування кейс-методу у навчальному процесі та готуються матеріали для проведення семінарів та тренінгових занять для педагогічних працівників ПТНЗ, які зацікавлені у інноваційних змінах системи професійної освіти України.