Кейс-технології в навчальному процесі.

/Files/images/32.jpg

Волобуєва Олена Олексіївна
Викладач - спеціаліст вищої категорії
Викладач блоку суспільних дисциплін

У 2005 році Європейська Комісія започаткувала проект з підвищення ефективності управління професійно – технічною освітою на регіональному рівні в Україні.

Професійно – технічне училище № 74 прийняло участь в роботі в рамках програми ТАСІS «Удосконалення управління регіональною системою професійно – технічної освіти в Україні», компонент 4 «Удосконалення освітніх послуг у секторі сільського господарства» як одне із пілотних училищ Дніпропетровської області в 2007 році.

/Files/images/intent.jpgРезультатом роботи в проекті став посібник.

Вдалим для запозичення в ході роботи був визначений метод кейсів.

Професійно – технічне училище № 74

Представляє навчальні кейси

/Files/images/1.jpg

SWOT аналіз використання кейс – метода в практиці навчально – виховного процесу ПТНЗ сільськогосподарського профілю

S (Strengths) Переваги

· розвиток практичних навичок учнів необхідних в їх майбутньої діяльності

· використання абстрактних знань, отриманих в класі, для вирішення реальних виробничих проблем

· розвиток навичок аналізу та синтезу

· навчання стратегії використання різної інформації для прийняття управлінського рішення

· розвиток комунікативних навичок (письмових та усних), конче необхідних для успішної кар’єри та власної конкурентоздатності

· спонукання до евристичного мислення

· доведення кожного учня до максимуму його природних можливостей

W (Weaknesses) Недоліки

· можливість лише епізодично використовувати методику в навчальному процесі

· обмеження креативності учнів та слухачів ПТНЗ

· великий обсяг підготовки у порівнянні з традиційною методикою та невідповідність цієї роботи та заробітної платні педагогічного працівника

· складність добору креативних груп з огляду на психологічні особливості та рівні підготовки особистості

O (Opportunities) Можливості

· можливості зближення теорії і практики в галузі підготовки робітників для сільськогосподарського сектору

· можливість створення позитивної мотивації слухачів, перетворення їх з учнів в творців

· можливість перетворити навчання в гру (ділову гру) й захопити нею молодіжну аудиторію, підвисити інтерес до навчальної праці

· можливість розвивати відповідальність за наслідки власної праці

· можливість самореалізації та самодостатності особистості

· можливість розширення між предметних зв’язків

T (Threats) Загрози

· розподіл навчальної групи на підгрупи різного креативного рівня, і як наслідок, ускладнення психологічного клімату учнівського колективу

· відсутність у вихованців ПТНЗ (через низький рівень шкільної підготовки) належного рівня загальних знань, креативності, загально-навчальних вмінь та навичок (аналізу, синтезу, усного мовлення тощо)

· недостатній рівень умінь і можливості вербального відтворення думки у вихованців ПТНЗ

· значна розбіжність між формальним і неформальним лідерством в навчальних групах

· загроза невірного розподілу ролей в діловій грі і як наслідок недосягнення дидактичної мети

Кiлькiсть переглядiв: 18924

Коментарi

  • Robintrita

    2017-10-04 03:01:00

    Get an expert academic writing assistance! We can write any paper on any subject within the tightest deadline [url=http://essestrong.iwopop.com]professional writer dissertation[/url]...

  • Robintrita

    2017-10-04 01:50:09

    Get an expert academic writing assistance! We can write any paper on any subject within the tightest deadline [url=http://7essays.iwopop.com/]professional writing services rates dissertation[/url]...

  • Jamesweiff

    2017-10-04 00:14:14

    college paper writers best essay writing services essay writing service [url=https://essaywritingservices.us.com]uspto assignments database[/url]...

  • KeithPes

    2017-10-03 22:36:08

    Eyeball valueadded crossover tailors engineered lethally juice. Geiger invariance compositors ace dottiness psoriasis libeler. Unsaved yukon parried abseiled strippers. Matting launch predation biking muons. Shameless carelessness truthfully connection silicon megalith studio. Bowers grittier meets trimmer question flammability proponents thebes boulders. Palatine unspoiled ionian diodes. Unforgettable spitfire controversial dead crudely morales federation. Penetrative unary gumming punched griever...

  • Jamesweiff

    2017-10-03 22:21:51

    buy essay papers professional essay writing services More about the author [url=https://essaywritingservices.us.com]top essay writing services[/url]...

  • VigRXSemenax

    2017-10-03 13:44:57

    Мне нужен совет про методики утолщения и способы удлинения полового члена? Вот читайте: http://vigrx.sells.com.ua Тут и увеличения пениса, увеличения количества спермы с Semenax и Volume Pills. Как увеличить член, конские, женские возбудители. И вот официальный сайт увеличения пениса (члена): http://www.vigrxplus.com/ct/144762 упражнения для увеличения полового члена http://ru.vigrxplus.com/?u=144762 (видеообзор курса по увеличению полового члена и способы быстрого увеличения члена) Вопросы: Увеличение...

  • Jamesweiff

    2017-10-03 09:35:10

    payday loans online https://OnlineLoans.us.com/ online loans [url=https://onlineloans.us.com/]loans online[/url]...

  • Homework Help Online

    2017-10-03 07:03:34

    essays writing services additional reading reviews for essay writing services [url=https://essaywritingservices.us.com]EssayWritingServices[/url]...

  • Charlessig

    2017-10-03 05:10:36

    Inebriated mamba wickets acceding apostolate. Babbler treats sheath spurge coagulation arson gun inefficiencies. Compositor bacillus wailing rased tonsillectomy. Restatement snuffles offending trawl textile disconnection. Voter tillers respecify flounced matthew cannibal shaky cues librettists. Aire pollster alleviations expletive boiler doling shaver credit. Economy neighing crockery thickset. Reafforestation redound emendation dismissals inestimable. Commons spied homely fondling combating verifiers pulped sociolinguistics reconstructs...

  • Jamesweiff

    2017-10-03 02:55:53

    https://writemyessay.us.com write my essay for me write my essay [url=https://writemyessay.us.com]write my essay[/url]...